ALLNET.PL Sieci bezprzewodowe - generalny dystrybutor Sparklan
Nowości Promocje Wyprzedaże SzkoleniaO firmieSerwis Kontakt
WSPARCIE TECHNICZNE
0 801 003 092
TWÓJ KOSZYK
ZAŁÓŻ KONTO     LOGOWANIE

  • Automatyka i Przemysł
  • Modemy / Routery, Media konwertery,
  • Części serwisowe
  • Układy scalone, Pozostałe, Gniazda RJ45,
  • Media konwertery
  • PLC, RS-232/RS-485,
  • Monitoring
  • Akcesoria,
  • Światłowody
  • Akcesoria, Mufy, GPON/EPON,
  • Szafy rack 10/19 cali
  • Akcesoria, Panele wentylacyjne, Patch panele,
  • TP-Link
  • Zasilanie, Akcesoria,
  • Złącza
  • RJ11, RJ45,
    Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?

    Yeastar P560 centrala telefoniczna
    4 516,30 zł
    3 671,79 zł netto

    Dostępność: dostępne
    Producent: Yeastar

    szt:



    Najtańsza dostawa: (pokaż wszystkie)
  • DHL (przedpłata) - 18,00 zł

  • Yeastar P560 centrala telefoniczna, System PBX Serii P. Yeastar Seria P PBX to rozwiązanie przeznaczone głównie dla małych i średnich firm. System PBX Yeastar zapewnia pełne wsparcie. Jest to ekonomiczne rozwiązanie, które zawiera wszystkie niezbędne funkcje, a jednocześnie jest łatwe w obsłudze.

    Technologie nieustannie rewolucjonizują sposób komunikowania się firm. Coraz więcej MŚP zdaje sobie sprawę, że w swojej strategii cyfrowej transformacji potrzebuje czegoś więcej niż tylko centrali PBX. Dążenie do pozostania konkurencyjnymi zmusza do poszukiwania systemu, który przełamie bariery dystansu oraz zapewni elastyczność i indywidualizację. Dla MŚP, które mają wyższe oczekiwania wobec systemu komunikacji oraz potrzebują profesjonalnego, niezawodnego i elastycznego systemu PBX. Brak funkcji zwiększających wydajność, słabe doświadczenie użytkownika i niemożność dostosowania się do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego sprawiają, że system komunikacji jest mniej pożądany.

    PBX Plus Więcej korzyści i możliwości
    Yeastar stawia czoła wyzwaniom przez system PBX serii P. Produkt „PBX Plus More” pozwala firmom na nieprzerwaną komunikację przez cały czas w pełnoprawnym systemie. Oprócz samej centrali PBX zapewnia małym i średnim przedsiębiorstwom wizualizację zarządzania połączeniami, komunikację wideo, zaawansowane funkcje centrum obsługi telefonicznej, aplikacje do ujednoliconej komunikacji, łączność w dowolnym miejscu i czasie oraz wszystko, co jest praktyczne, a jednocześnie przewyższa wydajność w przeglądarkach, telefonach komórkowych i komputerach stacjonarnych. Dostępna w wersji Appliance, Software i Cloud Edition, seria P zapewnia elastyczne opcje wdrażania, dzięki czemu można je zlokalizować lokalnie lub w chmurze. Równoważenie kosztów i przyszły rozwój wymaga niższych całkowitych kosztów, mniejszej liczby szkoleń i mniejszych wysiłków w zakresie zarządzania. Niezależnie od tego, czy przeprowadzasz zmianę systemu telefonicznego, czy zaczynasz od podstaw. Zasoby komunikacyjne innych firm, w tym telefony IP, CRM, narzędzia do współpracy, można również łatwo zintegrować      z serią P. Tworząc spójne rozwiązanie do komunikacji i współpracy oraz przełamując granice systemów. Seria P jest zoptymalizowana dzięki odpowiedniemu zestawowi funkcji, łatwości użytkowania oraz zarządzania, elastyczności i możliwości adaptacji. 

    Więcej niż centrala PBX
    Oprócz samej centrali Yeastar Seria P PBX zapewnia przedsiębiorstwom wizualizację zarządzania połączeniami, komunikację wideo, zaawansowane funkcje centrum obsługi telefonicznej, aplikacje do ujednoliconej komunikacji, łączność w dowolnym miejscu i czasie. Jednocześnie przewyższa wydajność w przeglądarkach, telefonach komórkowych i komputerach stacjonarnych:
    • Opcje w chmurze i lokalne oraz brak kłopotów z konfiguracją
    • Dostarczaj, zarządzaj i monitoruj usługi za pośrednictwem Yeastar Central Management
    • Możliwość prowadzenia zdalnych spotkań
    • Szczegółowe uprawnienia oparte na różnych rolach użytkowników
    • Usprawnione operacje dzięki wizualnym czynnościom połączeń
    Klienci Linkus UC
    Dzięki zestawowi aplikacji dla przeglądarek, systemów Android, iOS, Windows i Mac, klient Linkus UC umożliwia wykonywanie połączeń audio i wideo. Również pozwala na używanie telefonów i komputerów jako telefonów wewnętrznych. Pracownicy mogą pozostawać w kontakcie ze sobą i klientami, gdzie, kiedy i jak chcą:
    • Jeden numer dostępny na dowolnym urządzeniu
    • Zobacz status swoich współpracowników
    • Czat prywatny lub grupowy z możliwością udostępniania plików
    • Wszystkie funkcje rozbudowy biura
    • Odtwarzaj lub transkrybuj wiadomości głosowe
    • Kliknij, aby zadzwonić z dowolnej strony internetowej
    • Kontakty ogólnofirmowe i osobiste
    • Bezpieczny dostęp zdalny za pośrednictwem nazwy domeny dostarczonej przez Yeastar
    Funkcje biznesowe:
    • Wsparcie BLF
    • Godziny pracy i święta
    • Zablokowane i dozwolone numery
    • Nagrywanie rozmów
    • Równoczesne rejestracje dla telefonów IP
    • Niestandardowe monity
    • Charakterystyczny dzwonek
    • DNIS
    • Numer alarmowy
    • Powiadomienia alarmowe
    • Faks na e-mail
    • Grupowa poczta głosowa
    • Serwer LDAP
    • Rozszerzenie mobilności
    • Muzyka na czekanie
    • Lista odtwarzania muzyki na czekanie
    • Integracja Microsoft Teams
    • Osobiste powitanie w poczcie głosowej
    • Lista PIN
    • Rozszerzenia zdalne
    • Szybkie wybieranie
    • Faks T.38
    • Poczta głosowa
    • Poczta głosowa na e-mail
    • Połączenie audio WebRTC 
    Funkcje telefoniczne :
    • AutoCLIP
    • Przekazywanie połączeń
    • Monitorowanie połączeń
    • Parkowanie połączeń
    • Odbieranie połączeń
    • Routing połączeń
    • Przekazywanie połączeń
    • Połączenie oczekujące
    • Identyfikator dzwoniącego
    • Routing połączeń oparty na CID i DID
    • Sale konferencyjne
    • Raporty CDR i podstawowe
    • Wybierz według nazwy
    • Bezpośrednie wybieraniewewnętrzne
    • Bezpośrednie wybieranie zewnętrzne
    • DND (nie przeszkadzać)
    • IVR
    • Przywoływanie i domofon
    • Kolejka
    • Grupa kontaktowa 
    Administracja:
    • Centralne zarządzanie Yeastar
    • Automatyczne udostępnianie
    • AMI (interfejs menedżera Asterisk)
    • GUI oparty na sieci Web
    • Pulpit nawigacyjny
    • Szczegółowa rola użytkownika
    • Masowy import i eksport (rozszerzenie, trunk, route, kontakty)
    • Grupa rozszerzeń
    • Wbudowany serwer SMTP
    • Gorący tryb gotowości (urządzenie, oprogramowanie)
    • Dzienniki zdarzeń
    • Powiadomienia o zdarzeniach
    • Dysk sieciowy
    • Kopia zapasowa i przywracanie
    • Dzienniki operacji
    • Bezpieczna komunikacja (SRTP i TLS)
    • Rozwiązywanie problemów 
    Bezpieczeństwo:
    • Egzekwowanie zasad haseł
    • Automatyczna i statyczna obrona 
    • Lista dozwolonych adresów IP (chmura)
    • Lista zablokowanych adresów IP
    • Dozwolone adresy IP i kody krajów
    • Certyfikaty (urządzenia, oprogramowanie)
    • Ograniczenie częstotliwości połączeń wychodzących
    • Alerty bezpieczeństwa przez e-mail 
    Unified Communications:
    • Klient sieciowy Linkus
    • Klient mobilny Linkus (iOS i Android)
    • Klient pulpitu Linkus (Windows i MacOS)
    • Yeastar Linkus dla rozszerzenia Google Chrome
    • Obecność
    • Niestandardowy opis obecności
    • CTI (Integracja telefonii komputerowej)
    • Kontakty firmowe i osobiste
    • Klawisz funkcyjny klienta internetowego
    • Wybierz za pomocą klawisza skrótu
    • Transkrypcja poczty głosowej
    • Konferencje audio
    • Zunifikowane przesyłanie wiadomości
    • Poczta głosowa i lista nagrań
    • Wyskakujący adres URL
    • PanelOperatora (Nieograniczona liczba użytkowników, Wysyłanie aktywnych połączeń (przekierowywanie, przekazywanie, rozłączanie, nagrywanie, parkowanie, monitorowanie), Monitoruj stan połączeń (przychodzące, wychodzące, wewnętrzne, zaparkowane, grupa dzwoniąca, kolejka), Ujednolicony status obecności) 
    Najważniejsze funkcje:
    • 100 użytkowników z możliwością rozbudowy do 200
    • 30 jednoczesnych połączeń z możliwością rozbudowy do 60
    • Możliwość rozbudowy o moduły D30, EX08, EX30
    • 8x portów FXS
    • 8x portów FXO/BRI
    • 4x porty GSM/3G/4G
    • AutoCLIP
    • Wsparcie BLF
    • Nagrywanie rozmów
    • Własne powiadomienia
    • DNIS
    • Muzyka na czekanie
    • Integracja z Microsoft Teams
    • Szybkie wybieranie
    • Fax to e-mail
    • Poczta głosowa
    • Przekazywanie połączeń
    • Przekazywanie połączeń (nadzorowane i ślepe)
    • Połączenia oczekujące
    • Identyfikacja dzwoniącego
    • Sale konferencyjne
    • DID, DOD, DND, DISA, IVR
    • Kolejkowanie połączeń
    • Grupy rozdzwaniania
    •  CDR i podstawowe raporty
    •  Zarządzanie przez internet i Portal użytkownika
    •  Lista zablokowanych IP
    •  Panel operatora
    •  Monitorowanie statusu połączenia
    •  Protokół transportowy UDP, TCP, TLS, SRTP
    •  Kodeki głosu G711 (alaw/ulaw), G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, iLBC
    •  Kodeki wideo H263, H263P, H264, MPEG4
    •  DTMF In-band, RFC4733, RFC2833, SIP INFO
    •  2x porty Gigabit Ethernet 10/100/1000 Mb/s
    •  Zasilanie AC 100-240 V 50/60 Hz 0,6 A maks
    •  Wymiary: 440 x 252 x 44 mm
    •  Montażu w szafie Rack, 1U
    Najważniejsze cechy:
    • Opcje w chmurze i lokalne oraz brak kłopotów z konfiguracją
    • Dostarczaj, zarządzaj i monitoruj usługi za pośrednictwem Yeastar Central Management
    • Bez względu na odległość i wybór urządzenia
    • Doskonałe funkcje telefonii obejmujące to, co niezbędne
    • Możliwość prowadzenia zdalnych spotkań
    • Usprawnione operacje dzięki wizualnym czynnościom połączeń
    • Administracja panelowa, która ułatwia wszystko
    • Szczegółowe uprawnienia oparte na różnych rolach użytkowników
    • Lepsza cena 
    • Wbudowany mechanizm bezpieczeństwa 
    • Zintegrowany model obejmujący więcej możliwości 
    Yeastar P560
     
    Bazowa/Max. liczba użytkowników
    100/200
    Maksymalna liczba jednoczesnych połączeń
    30/60
    Bazowa/Max. liczba agentów Call Center
    100/200
    Max. liczba portów FXS
    8
    Max. liczba portów FXO/BRI
    8
    Max. liczba portów GSM/3G/4G
    4
    Max. liczba portów E1/T1/J1
    1
    Możliwość rozbudowy D30
    1
    Odczyt/zapis NFC
    +
    Interfejsy Ethernet
    2 x (10/100/1000 Mbps)
    Dysk twardy
    1 złącze SATA (do 2 TB)
    USB
    1 (do 2 TB)
    Zasilacz
    AC 100-240V 50/60HZ 1.5A max

    Galeria produktu: